Sabun Mandi Bayi Hypoallergenic, Disahkan Pediatrician

Monday, April 09, 2018

Ada banyak sabun mandi bayi hypoallergenic di pasaran, tetapi mana satukah yang terbaik? Saya cadangkan yang terbaik, iaitu Set Shaklee Baby.

Bukan sekadar 'claim' hypoallergenic tetapi telah disahkan dengan ujian klinikal dan ujian oleh pediatrician. 

Saintis Shaklee juga telah mengesahkan yang set sabun mandi bayi hypoallergenic ini SELAMAT, LEMBUT dan ORGANIC.

Bahan-bahan yang dipilih telah dipastikan mendapat pengesahan bahan organik (Certified Organic Ingredients).


Bebas Dari 7 Bahan Kimia Bahaya


Kulit bayi yang baru lahir memerlukan set mandian yang sangat lembut. Ini kerana kulit bayi sangat halus, nipis dan mudah kering. 

Sebagai ibu, anda mestilah mahu berikan yang terbaik bukan?

Set mandian ini bebas 7 bahan kimia merbahaya, seperti;

  1. parabens
  2. 1, 4-dioxane
  3. SLS
  4. Pewarna atau pewangi tiruan
  5. phthalates
  6. BPA
  7. formaldehyde

Bahan-bahan di atas ini boleh mendatangkan banyak masalah kesihatan. Orang dewasa pun boleh mendatang kesannya, apatah lagi bayi kecil. Oleh itu, pastikan untuk memilih set mandian yang selamat.

Bau Manis, Harum dan Tahan Lama


Saya juga pengguna sabun mandi bayi hypoallergenic dari Shaklee ini. Saya seorang yang ada masalah sinus, jadinya saya sangat alah kepada bau wangian tiruan atau wangian yang menyengat.

Shaklee Baby ada bau yang unik. Ianya harum, manis dan lembut sekali.

Kalau saya mandikan Sumayya di petang hari, baunya kekal sehingga dia bangun keesokan harinya. 

Set Mandian Yang Menjimatkan


Satu set mandian ini boleh tahan lama. Saya guna satu set ini lebih kurang untuk 5 bulan. Lama bukan? 

Bulan ini Shaklee ada promosi khusus untuk Shaklee Baby, beli dengan harga dua set tetapi dapat tiga set. Bolehlah simpan buat stok. Jangan risau tarikh luputnya masih jauh lagi.



Cara Nak Beli


Terus sahaja hubungi saya melalui WA/SMS ke 0167731892. Nanti saya kongsikan lagi maklumat dan info tentang set mandian yang best ini.

Anda pasti tak rugi. Jom beli sekarang sebelum kehabisan stok.



You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube