Puasa & Tetap Perah 12oz Susu Badan, Siap Jaga Bazaar di Masjid India

Thursday, May 11, 2017

Hebat ke tak hebat? Puan Fahidayu tetap maintain hasilkan 10-12oz sehari walaupun berpuasa. Bukan kerja dalam pejabat. Puan ni jaga Bazaar Masjid India tau.

Siapa yang pernah pergi situ mesti tahu, betapa panas lit-litnya waktu tengah hari.

Jadi buat korang ibu yang bekerja dan masih perah susu untuk anak. Baik yang bekerja di pejabat, bazaar dan di mana saja. 



Tolonglah amalkan tiga sekawan Energizing Soy Protein, Meal Shakes dan Performance Drink. Insyallah korang takkan merungut letih, penat, lapar giler atau susu tak cukup.

Bak kata Puan Fahidayu:

"Tahun lepas saya breastfeeding anak saya sepenuhnya. Masa tu umur anak baru setahun. Dan dah tentu permintaan susu dia demand (tinggi) lah kan....


Time sahur saya minum Energizing Soy Protein, Meal Shakes dan Performance Drink. Campur kurma dan susu. Sedap!


Memang kenyang dan bertenaga sepanjang hari walaupun saya bekerja di luar. Haha saya jaga Bazaar Masjid India dan kawasan Bukit Bintang tau time tu.


Alhamdulillah, 3 gems sangat membantu. Susu perahan maintain 10-12oz lebih sehari."



Memang sangatlah digalakkan untuk ibu-ibu yang perah susu masa berkerja di bulan Ramadan.

Tak ada lagi kerisauan susu tak cukup bagai.

Susu maintain. Badan pun segar bertenaga.

Balik rumah sempat masak untuk berbuka. Tak cukup lagi, masa terawih pun steady lagi tak penat.

Ini macamlah baru best berpuasa. Kan?

Nak puasa dengan Tiga Gems ni? Jom hubungi saya sekarang;

Suriya Majid

Pengedar Shaklee dan Ibu Mengandung yang Puasa Tahun Ini

SMS/WA;

0167731892

Emel;

eray2311@gmail.com





You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube